Och idag händer det grejer

Ska på jobbmiddag idag. Vi är iofs bara 5 anställda + chef så det blir lugnt. Det ska bli kul, tills jag insåg att jag måste hitta nåt fint och bekvämt. Har inte riiiktigt blivit av med putmagen från C. Har inte en enda muskel i magen. Har nu bestämt att jag ska köra abslide morgon och kväll + situps. Körde några imorse. Man får börja lugnt för jävlar vad man får träningsverk av den där apparaten. Har provat förr nämligen ;).
Jag hittar nog några kläder, vi ska ju bara på middag. Vi ska samlas 17.30 så jag tar med barn och bil till kontoret och så kommer karln dit och plockar upp barn och bil. Han får lusta tidigare för han slutar egentligen kl 17. Det gör nog inte honom nåt ;). Sen sticker vi ut till Vaxholm och käkar ihop. Ska bli kul, även fast det kanske regnar är det vackert därute. Funderar på om man kanske skulle köpa med nån blomma? Vad tros? Oj vad mycket jag fick att göra nu!!

Tvätta 11-14
Förbereda lunch
Lämna in hyrfilm (The holiday)
Ta en promenad
Göra mig iordning/duscha
Förbereda middagen

Äsch det hinner jag om jag inte slösar för mycket tid här. Caesar sover så då får man passa på. Ska snart fixa lunch och dra ner i tvättstugan, triiist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback