Hett

Idag har det varit varmt alltså. Har solat lite ute på balkongen och tog sen en tur till Täby centrum. Hittade lite grejer såklart ;). Men höll mig i skinnet. Köpte faktiskt en klänning till mig, i färg! Köper alltid svart men tänkte bryta den trenden nu ;) Fräscht att ha lite färg på sommaren. Caesar fick ett linne. Så skaffade jag en standväska, billig som fan på Claes Ohlsson. Just ja, köpte två snygga kökshanddukar på Åhléns. Det var kanske ingen prioriterad sak, men de var sååå snygga ;).. Kanske kommer bild på dem senare ;).

Imorgon är både jag och karln lediga samtidigt. Det har vi inte varit sedan 1 maj och vi har inte haft en helt ledig helg tillsammans på 6½ vecka. Ska bli skönt att båda är lediga även i helgen. Trist att man måste jobba så mycket, men är man student och mammaledig har man inget val. Har ju nästan lägsta (187 kr) dagsersättningen. Man har slitit som ett djur och pluggat dagtid, jobbat varannan helg och varit barnflicka minst två eftermiddagar i veckan. Man träffades knappt då heller!

I helgen är det middag för hela familjen med mammagruppen. Ska bli spännande att träffa alla pappor. Har iofs träffat två av dem redan, och de var mkt trevliga. Karlns brorsa ska även bjussa oss på middag så vi måste fixa barnvakt nån kväll... Barnvakt till våran älskade lilla bebis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att få shoppat lite till sig själv. och jag har också brutit trenden med svart...försöker köpe färgglatt;)

2007-06-06 @ 06:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback