Första badet!

Både jag och C tog vårat första dopp igår. Eller jag var inte i mer än till knäna, om ens det ;). Det var jättemysigt och han verkade tycka att det var kul :). Det var nog lite kallt i början, sen gick det bra. Klurigaste var att få bort all sand sen. Hehe. Skönt att ha så nära till standen. Tar bara 5 min att gå dit.

Hade t-shirt på min lille blekfis först, men den blev ju såklart blöt och därmed kall så han fick krypa runt såhär :). Mössan hamnade ju såklart även den i vattnet hehe. Måste skaffa lite läckra badleksaker som Eliott fått.

image259

image258

image260

Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå mys...längtar tills imorgon då vi ska till stranden=)

2007-06-08 @ 14:01:49
Postat av: Puman

Hähä.. mysigt med strand.. hoppas på en massa bad om vi nu får klartecken med h-vagn så beställer vi stuga!

2007-06-08 @ 15:20:14
Postat av: Linda

Wow... värsta sommarkisen! Coolt med första doppet! =D
Självklart måste C få badleksaker! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback