En tur till affären(erna)

Var och dumpade datorn idag. De skulle ringa om två-tre dagar. Jag misstänker att det blir efter midsommar! På följesedeln skrev han även, ring kund om pris och menade på att det kunde bli dyrt det här.. Två-tretusen kan jag kanske tänka mig att betala, men tänk om det blir mer?! Då kanske det är lika bra att köpa ny. Synd bara att jag inte ens har betalat av datorn än. Är på sluttampen i alla fall. Men nu är den i alla fall inlämnad här!

Stack sen vidare till Willys. Vällingen och gröten började sina här hemma. Hittade såklart lite annat också. Bl a färkspotatis för 0,18 kr/kg. Fattar ni vad billigt. Gräddfilen kostade 2 kr. Ok, det är inget märkvärdigt med att åka och handla.. Men hallå! Folk var galna. Semestrarna har ju kommit igång och det var medelålderstanter överallt. Dubbelparkerade sina vagnar så man inte kom förbi, ja det var stolligt. När jag åkte därifrån var det även då världens kalabalik! Två hade krockat i korsningen till willys och folk tutade och hade sig. Nu vet vi vilka som orsakar alla olyckor under semestern.. Stressade industriarbetare!

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback