Skumt väder

Ena sidan av himlen är blå med vita moln. Tittar man ut genom andra fönstret är det svart som graven. Blåser gör det också. Verkar som om min promenad kommer att sluta med lite bokläsning i sängen medan C sover. Ja så får det bli!

Caesar har fått blodpuddig till lunch och tittar just nu på Teletubbies. Som förälder blir man hjärntvättad, men de små verkar gilla det!

Han har även börjat le/flina så tänderna syns. Samtidigt rynkar han näsan och ser ut som värsta skitungen. Ska se om jag har nån bild på det annars måste jag nästan skaffa det ;)..


image356
Foto vnikka. Caesar kollar på teletubbies i 5 min ;)

Kommentarer
Postat av: Susan

Skumt väder?Skum sommar skulle jag vilja säga...jävla skitväder. Nåå..i alla fall i lilla Helsingborg...blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback