Natten som var..

[10 februari 2007]

Inatt fick vi sova själva! Satt och babblade lite på nätet så jag gick och la mig alldeles för sent. Caesar, han var inte en omöjlig liten bebis som vaknade strax efter sju! Då var hans mamma trött kan jag meddela! Åhh vad jag saknar min R nu! Ska bli så mysigt att han kommer hem ikväll, mitt hjärta!
Jäjä, min lilla C var en snäll bubbi inatt!! Han vaknade till några smågånger men somnade om själv, varje gång. En gång var jag där och skulle lägga på täcket... Som han redan hade på sig ;)! Det tar sig ordentligt!

Just nu ligger mitt lilla hjärta i soffan och slötittar på TV. Han har inte varit så värst intresserad. Men nu är det barnprogram och de spelar fiol (!!). Verkar som om det är något underhållande i alla fall! Mest för att han är lite trött. Ska snart ge honom lite frukost. Sen blir det nog en tidig vila.

41443-24  41443-23
Caesar morgonslöar i soffan

Idag kommer L & E och hälsar på. Men måste röja upp i den här råtthålet lite först.

... More to come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback