Lista..

Lista hämtad från http://linabullar.blogg.se/

Tio första:
Första bästa kompis:
Anna/Sandra/Camilla
Första bil: Audi 100
Första kärlek: Kommer inte ihåg ;)
Första husdjur: Fågel tror jag, annars kaninen Smulan
Första semester: Som jag kommer ihåg, Danmark
Första jobb: Vårdbiträde inom hemtjänsten
Första köpta skiva: Lili & Susi på LP
Första riktiga kärlek: Min älskling R, har inte känt så för någon annan!
Första piercing: räknas öronen?
Första konsert: Arvika festivalen 1997 kanske?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: 1 glas champagne på nyår
Sista bilfärd: I förrgår.. Förmodligen till Willys eller nåt..
Sista filmen du såg: "Min stora kärlek" med Gwynet Paltrow m.fl.
Sista bubbelbadet: Hum, på Gustavsvik kanske 2005?
Sista spelade cd: Bränd CD med typ Annie, Kylie osv
Sista gången du grät: Kommer inte ihåg
Sista måltiden: Lunch, rester från gårdagen. Tortillas med köttfärs och ruccola.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Näpp
Blivit kär vid första ögonkastet? Nä tror inte det
Varit på tv? Möjligvis, utan att veta om det?
Fått ditt hjärta krossat? Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, en gång.
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Har nog hänt!

Sju saker du har på dig:
1. Svart långärmad tröja
2. Hotpants
3. Bikini överdel
4. Tofs
5. Örhängen
6. Smink
7. -

Sex platser du vill åka till:
1. Hawaii
2. Afrika
3. Kina
4. Thailiand
5. Irland
6. Italien

Fem kroppsprodukter du använder varje dag:
1. Tandkräm
2. Linsvätska
3. Handdtvål
4. Mascara
5. Foundation

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Min äskling
2. Superpuman
3. Marie
4. Helena.. mm

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Flytta till hus
2. Skaffa syskon till C?

En sak du ångrar:
1. Att jag inte började läsa vidare tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback