Kvällsmal..

[19 februari 2007]

Tänkte slänga ut en bild på en lampa som vi fick med oss hem från Rs farmor. Den är rätt gullig, men svårt att få att matcha in.. Får se ifall jag hänger upp den nånstans, eller om jag låter den stå på vinden. Kanske kan sälja den också. Säkert nån som vill ha den ;). Hon skulle slänga den så jag var barmhärtig och tog hand om den ;)....


 
Foto: vnikka

Är rätt sliten nu och ska gå och pumsa så fort jag postat det här inlägget! Imorgon är det mamma-barn jumpa om jag väljer att gå på det. Måste även åka och göra det sista i våran gamla lgh.. Ska bli skönt när det är klart med det där råtthålet!! Måste dikta ihop lite skit till försäkringskassan med, de påstår att jag ska betala tillbaka bostadsbidrag jag tog när jag var student, men de har räknat det utifrån min inkomst för hela året och inte föör den tiden jag hade det. Så jag ska dikta ihop ett fint brev till dem och säga några väl valda ord!!

Funderar på att åka till IKEA och okynnesshoppa upp mina sista presentkortspengar.. Blir inga stora grejer men lite smågrejs sådär är alltid kul. Nån som ska med???
Usch vilka långa meningar utan komma jag skriver. Orkar inte tänka på det nu, så ni får ha överseende hehehe..
Va fan, fick även veta att det inte blir ngt House (serien) imorgon. Det är ALLTID nåt på tisdagar som gör så att det inte sänds. Bara för att det är typ det enda programmet jag följer något sånär.. Äsch så viktigt är det dock inte, ibland så missar jag det även fast jag är hemma ;)

Nää, min dator funkar inte än heller. Har fått låna min käääääääääära äsklings dator. Han har ju kvartat nu och saknar honom lite, så jag funderar på att stänga av det här tröskverket..

Nä nu ska jag sluta rapa ur mig viktigheter.
Avslutar dagen med en bild där min lilla älskling gör "sälen"..

41443-123
foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Lina

men halåå ! hur gör man så där fint i sin blogg ? ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback