Jobbintervju

[25 februari 2007, söndag]

Ja, då har vi tömt den gamla lägenheten och fyllt på den här. Suck, grejer överallt. Vi har inte burit upp vissa grejer till förrådet än. Det vi dock har kvar nu, är att tömma det gamla förrådet! Det ser jag INTE fram emot, om man säger så!!!

så var jag ju på intervju i fredags. Svärmor var ju barnvakt til C, vilket var jättesnällt!! Å min lilla älskling var också jättesnäll. Skönt!! Själva inervjun gick bra, jag har förmodligen fått jobbet. Jag hade sökt två jobb, och under tiden jag var på intervjun så ringde de från det andra jobbet. ;) Ska se vad de har att erbjuda..

Gjorde egen mat idag igen, spagetti och köttfärsås, och C åt jättebra. Han gillade det mkt bättre än fisken, för den få man verkligen truga i honom. Ska ta och samordna mina barnmatsrecept nu..

41443-144
Foto: vnikka - Caesar på IKEA

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh, hur gick det att göra spagge med köttfärss.?
Det var bara att ta vanliga pasta, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback