Hemma bäst?

[8 februari 2007] - Nää nu börjar jag bli trött på att skriva dagens datum ;)


C
Min älskade Caesar 6 ½ månad

Idag har vi bara varit hemma och lökat oss typ! R, min karlslok har varit hemma och sjuk idag igen. Men det är det ingen som klagar på ;). Kul med lite sällskap här hemma ;)..

Har även pratat med min gamla professor om att skriva en tenta nu i vår. Pluggade ju när jag var pregnant och ni kan ju själva tänka er hur motiverad man är att skriva tenta, när man ska föda om en månad. Nä, det blev inge bra, men det är inget att hänga läpp över. Detta innebär ju även att karln måste vara pappaledig lite för att jag ska kunna skriva tentan osv. Men det ska inte vara några problem nu.

Nu sitter vi här igen, vid varsinn dator, grejandes med nåt. Nu pluggar iofs min sexbomb på en kurs som han nästan är klar med och bara gjort på några veckor (distans). Kan ju även nämna att han är en av de smartaste (teoretiskt) personerna jag känner!!! Å honom har jag barn med. Dä-ru..!!!!! Sen har han ju även en läcker röv!! ;)

Nä nu sitter jag bara egentligen och bajsar ur mig ord bara för att jag har så fullt i hjärnan.
Kan ju nämna att nattningen av C gick som gräddfil. Inte så konstigt att han var trött. Hade ett rätt konstigt sovmönster idag.

Gaah, min karl ska till Kalmar och stjärta runt imorgon och på lördag. Hur ska jag klara mig.. Tur att jag får besök på lördag av
två vackara bruttor!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lökat...
gick som gräddfil...
haha!.. jag borde skriva en glosbok med alla "nya" ord jag lär mig från dig ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback