Gräsänka

[9 februari 2007]

Ikväll blir det budget! Jag är ju gräsänka buuhuuu.. Karln är iväg på äventyr och jag och babyn får vara hemma. Håller på att steker till vårrullar. Jag tänkte komma smidigt undan utan att behöva slava i köket, men till min förvåning skulle man visst steka dem i en härrans massa olja. Jag som bara hade tänkt sutta in dem i mirkon och gå och göra nåt annat. Iofs så kastade jag bara ner dem i pannan och sitter nu här. Men lite mer koll måste man ju ha..

Hade tänkt glo lite på 3:an ikväll. Ace Ventura - den galopperande detektiven rider igen, går där. Kommer kanske surfa lite också! Eller stryk kanske. Jag är ju lite halvt som halvt databeroende. Tänk när jag var utan dator i 3-4 veckor. Jävlar vad jag och R umgick då ;). Skulle behöva en till avvänjningskur, men så är det när man pratar med de flesta via nätet!

Ikväll tog vi en minipromenad som avslutades på affären. Hade ju tänkt att min älskade bebis skulle somna en stund, men icke sa nicke. Kom sen på att jag hade glömt amma honom. Brukar göra det i samband med mellanmålet och ammar jag inte så kommer mjölken att ta slut rätt fort. Ammar ju bara två ggr om dagen. Så jag trodde att min pumsiga bebis skulle somna då. Men icke sa nicke. ;) Här är man pigg som en uppspeedad knakkung. Han var trots detta glad hela kvällen. Satt i mammas famn i soffan och var allmänt lat innan kvällsgröten. Den lilla skitgrisen var även tvungen att bada idag. Han badade inte igår och efter som vi kör varannan/vartredje dag så var det dags idag.

41443-20  41443-21
Caesar badar

Vårrullarna blev rätt fräscha faktikst. Trodde jag inte
41443-22
Daloons vårrullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback