Funderingar..

[12 februari 2007]

41443-29
Foto: vnikka


Jag som hade så mycket att tala blev helt tom i huvuet och började stirra ut så fort jag öppnade textredigeringsfältet. Kanske för att den där bjäbbande bruttan i TVrutan låter så extremt excentriskt och känner mig helt matt bara av att lyssna på henne. Är nog lite trött i alla fall!! Fan att man alltid ska gå runt och känna sig trött. Kan man aldrig sova ordentligt...... Ser nu även att jag måste damma av blommorna i fönstet. Jobbigt när blommor blir sådär dammiga.
Har jag nån gång berättat att jag har västa katthängarstället precis utanför mitt datafönster?! Just nu är det en kisse där och håller på att gräva runt i snön. En grå/vit långhårig kisse här och stryker runt. Jaa, Caesar sover...

Jag och min älskling hade en seriös (!) diskussion igår. Satt och småpratade lite:
V: "Undra hur det går i sporten?"
R: "Vilken sport?".
V: "Är det inte nåt skidgrejs i Åre nu?"
R: "Aha, ja just.. Jag vet inte."
V: "Läste nånstans att Anja hade tagit massa guld."
R: "Jaha"

Är det bara vi som är sådär totalt ointresserade? Man hör ju om det lite på nyheterna. Det är klart att vi har kollat på sport nångång. Men det är inget vi prioriterar på Tvn.
Igår stod även TVn på och malde lite i bakrunden, å det handlade om slagsmål inom sporten. Helt otroligt att hockeyspelare får puckla på varandra utan att det händer nåt. Å att folk rusar in på planen och slår ner folk. Jag blev nästan förbannad när jag såg hur totalt jävla dumma i huvudet folk kan vara.. Då sa jag till R: "Det där är just därför vi inte gillar sport". Tror att de flesta som håller på med/tittar mycket på sport är extremt tävlingsinriktade.



Fick en fin bild av en buddy som jag tänkte dela med mig:

41443-32
Källa:
www.lastbryggan.se

Menar dom att man ska läsa en bok samtidigt som man använder denna produkt??


Kommentarer
Postat av: Linda

Menar du den där jobbiga människan på 4:an efter morgonnyheterna? Jag avskyr henne över allt annat, iaf hennes pratande... Saknar Pussel som fan där man åtminstone fick skratta åt deras konstiga humor.
Kunde bara sitta å titta.

Haha, jag är inte så förtjust i sport jag heller! Isf fotboll om Sv är inblandat, aldrig annars.

Den där lastbryggan... hahahahaha!

Postat av: Veronica

Ja precis hon.. Hon håller på att mala just nu ;)

2007-02-12 @ 10:52:53
URL: http://vnikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback