Filmkväll med hunken

[16 februari 2007]

Jaa, ikväll blir det lugnt. Mamma är så snäll som sponsrar min fattiga familj. Funderar på om vi skulle åka och handla blöjor och sånt idag, eller om man ska ta det imorgon. Karln ska iväg till sin farmor imorgon, men vi stannar hemma. Det är ju en liten bit att åka. Vi följer med nästa gång istället - på begravningen.

Vet inte vad vi ska göra för käk ikväll.. Fick ett bra recept på
pizzadeg av puman. Men den skulle jäsa en stund så det får bli ett senare projekt. Får dividera med karln när han kommer hem.

Ska ta en riktigt filmkväll ikväll! Ska stänga av det här frimärket. Kollar lite på www.tv.nu. "Mina jag och Irene" på 3:an kl 20.00 eller "Mulholland Drive" på 1:an 22.30. Hinner nog se båda iofs ;). Sen fanns det visst en film på kanal 5, "Paycheck" kl 22.25 och en till film på 3:an "The Beach" kl 22.10.. Får ha överläggning med R sen ;),..

Här kommer några bilder på min älskade bebis från idag

41443-116
foto: vnikka


Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses... det fanns en massa filmer att välja mellan, du :-)

såna bilder är så jäkla söta... verkligen close up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback