Barnvakt för första gången

[24 februari 2007]

Fram till inatt så har våran älskling sovit hela 3 nätter i sträck. Men inatt vaknade han strax innan kl 5 och gnällde. Men det var inte så farligt som de tidigare gångerna. Höll väl dock på i nån timme eller mindre?!

Igår stallde sig min duktiga lilla bebis upp på knä helt själv. Två gåner :). Men då jag sprang och hämtade kameran hade han lagt sig ner igen ;). Tar sig även runt lite nu, genom att backa ;). Backade in under bordet igår ;). Fastnade såklart och kom inte därifrån hehe.

Åh han var så duktig idag vid frukosten. Gapade och åt upp gröten utan att klaga en endaste gång. Igår var jag tvungen att ha på katrinplommonpuré för att han skulle bli lite intresserad. Så duktig bebis :D!!

Igår hade han ju barnvakt för första gången. Svärmor passade honom några timmar medan jag var på arbetsintervju! Vi hade bestämt att vi skulle ses vid köpcetrummet. Hon skulle gå runt och kolla lite i affärerna och träffa en kompis. Så jag dumpade av honom, min lilla äääälskling och letade mig till stället jag skulle på intervju på. Intervjun tog dock lite längre tid än väntat, nämligen 45 min extra ;). Så jag var lite sen, men det var ingen fara ;). När jag kom tillbaka så var det som om jag inte hade varit borta hehe, vilket är bra!! Men C hade knappt haft tid att sova eller äta ;). Så jag gav honom det sista av burken innan vi åkte. Han hade varit jäääättesnäll och inte sagt ett knyst. Känns skönt!

41443-140
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaw.. du har en så snäll kille, V! Känns ju skönt att veta, då kanske farmor kan passa honom igen om du å R vill göra ngt. =)

Å framstegen! Vilken duktig Caesar! *klappar händer*
Nu går det verkligen undan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback