Anna Nicole Smith - död

[9 februari 2007]

41443-16 41443-15 41443-14
Anna Nicole Smith född 28 nov 1967 - död 8 februari 2007 

Bystdrottningen är död!
Det var väl ingen som blev direkt förvånad... Eller? En fråga som min karl direkt funderade på var 'vem ärver nu alla miljoner som hon fått från gubbstrutten?'. Ja för det första, finns det nåt kvar av dem?
Men den lilla bebisen då?? Vem får ta hand om henne?
För henne blir det väl kanske ingen större skillnad, nu vet jag ju iofs inte hur mkt hon var hemma med sitt barn, men kan misstänka att det fanns minst en barnflicka som tog hand om henne större delen av dagen... Jag kan ha fel!! Läste nånstans att hon nyss hade blivit stämd? Kanske tog hon livet av sig? Inget att spekulera i, snart får vi nog läsa om det i svallertidningarna också...

Ja ständigt hög och lite halvfull, det var så vi såg henne. Låter som jag avskyr henne, men så är det inte! Hon var underhållande men hon var ju ändå mest tragisk. Born to be truckertrash.... Äsch, gå och läs nån krönika om henne nu ;)..

41443-17Född: som Vickie Lynn Hogan 28 november 1967 i Mexia, Texas.

~ Inledde sin karriär som toplessdansös i Houston, Texas.

~ Utsågs till Playboys playmate of the Year 1993, och blev samma år H&M:s underklädesmodell.
Familj: Gift med ungdomskärleken Bill Smith 1985-1987. De fick sonen Daniel Smith tillsammans.

~ 27 juni 1994 gifte sig Anna Nicole med oljemiljardären J. Howard Marshall, 89 år. Marshall avled bara ett år senare, 4 augusti 1995.

~ Dottern Daniellynn Hope föddes 7 september 2006. Bara tre dagar senare avled sonen Daniel Smith.
~ 28 september 2006 gifte sig Anna Nicole med Howard K. Stern.

~ 8 februari 2007 avled Anna Nicole Smith på ett hotell i Florida

[källa:
http://expressen.se/index.jsp?d=10&a=870436]


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag blev ganska förvånad över att hon är död, läste förra fredagen en intervju med henne och om hur mkt hon äslakde sin dotter och så och masssa bilder på dom badandes och gosandes i sängen:/

Postat av: Linda

VA? är det sant?! snacka om jag är världens sämsta nyhetsläsare... shit!

2007-02-09 @ 11:25:20
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback