6 mån 3 veckor

[9 februari 2007]

41443-19   41443-18
Caesar

Natten gick bra, vaknade nog två gånger, men var nog bara lite törstig eller så. Fick lite vatten.
vaknade sen strax efter SJU! Det är inte bra för mig att gå upp SÅ tidigt! Antar att det bara är att vänja sig! Jag är extremt trött på morgonen.. Kan ju ha ett samband med att man sitter uppe och häckar på kvällarna hmmm.. På natten har det varit jag som tagit hand om C när han har gnällt. Men i natt provade R att trösta honom och det gick bra :). Verkar som om jag skulle kunna få "sova" (i alla fall ligga kvar i sängen) en hel natt!! Är rätt van att vakna lite då och då för att kolla om han har täcket på sig och så. Och hinner man inte vakna innan så är det en viss herre som låter sig höras om att han fryser lite ;).

Han var duktig att äta i morse och jag slevade lätt in äppelgröten. Han fick lite katrinplommonpuré för magen med. Inte så lätt att ha hård mage när man är bebis.. :/
Han var rätt trött och kastade in handduken redan innan tio för att slagga en timme! Nu sitter mitt hjärta och leker lite på en filt på golvet. Jag har slängt fram en massa leksaker (se bilden ovan) som han kan greja med. Men det han tyckte var absolut roligast var en liten plastnyckel som jag satt fast på ett gosedjur. Det är en sån där nyckel man får på posten när man flyttar till en ny stad. Varför skaffa leksaker?!

Nä, ville bara säga att jag annars har världens gladaste bebis. Haha bara för att jag säger så sitter han och ojar sig nu..
Nu är det dags för lite babykrubb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback