Seg och en aning lat tror jag allt!

Ööh, orkar inte ladda upp några bilder. Har tagit en del. Sitter bara här med det där halsontet. Hoppas att det inte sprider sig till övriga familjen.

Idag har vi varit på standen! Så fort vi kom i närheten av stranden började han le och skratta. Han skrattade och sprattlade sen ända tills han kom ner till vattnet (då inklusive utläggning av filt, ombyte osv). Knas han är. Badade inte så jättelänge. Träffade på en i mammagruppen också, trevligt!

Håller ju som sagt på att sega mig igenom Steig Larssons första (Män som hatar kvinnor). Låg på balkongen och läste lite tidigare idag då Caesar sov. Men jag blev tillsist så förbannad. Svettig röv och seg bok. Handlar mycket om journalistik och ekonomi vilket jag verkligen tycker är dötrist! Äh, okej inte dötrist.. Men segt, tråkigt. Ja ni vet! Storyn är intressant, men går segt att lära känna karaktärerna, vill att det ska hända nåt. Men jag kämpar på. Var nog mest den där svettiga röven och solen i ögonen som gjorde att jag tappade tålamodet och la ifrån mig boken lite hastigt. Man får passa på att njuta för sen läser man bara kurslitteratur!!!!!! Jag är inte den som ger upp så lätt!

image367


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så jäkla underbart att se och höra sitt barns skratt. Lät som om ni (jobbar R fortf hemma?) hade en trevlig dag på stranden iaf =D
Var det inte ni som hade ett parasoll på ballen?
Ja, svettig mellan skinkorna och låren är fan inte mysigt.
Du kunde iaf vara glad att du inte var ute å gick någonstans...
Finns inget värre än att allt klibbar ihop sig, ink underkläderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback