Röjning som fan

Har hållt på med lite röjning här hemma. Har styrt upp en lekhörna åt Caesar här i vardagsrummet. Vi bor ju i en tvåa så man får göra det bästa av det. Har möblerat om och röjt upp all evinnerlig disk i köket. Jag skojar inte att det var mycket!!!! Efter sjukdom och helgjobb har det liksom samlats på allt eftersom... Vi är väldens segaste på att städa alltså. Det är synd för jag gillar när det är fint!

Måste ju även erkänna att jag suttit och spelat Harry Potter and the goblet of fire på Xboxet.... ;) (dock inte idag!). Har klarat precis allt och har bara Voldermort (sista bossen) kvar. Jag hatar verkligen att läsa ut böcker och spela slut på spel. Men det är även så att jag måste klara allt och läsa ut fort. Just nu vill jag ha ett Nintendo Wii och skaffa Zelda och Harry Potter and the order of the Fenix..



image376
nintendo.se

Kommentarer
Postat av: Susan

Trist att ni har varit sjuka...vad har fattats er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback