Uppför och nerför..

Har just suttit och beställt bilder på nätet (www.pixdiscount.se). Har inte beställt bilder sen C var 6 veckor. Han är 8½ månad nu!! Fattar ni hur många kort det blir!?
 
Dagens tema verkar vara liv och död. Fick ikväll reda på att en nära väns "pappa" hade dött. Det var inte hennes biologiska men han var nästan som en far för henne. Tidigare under dagen hade jag suttit och kollat på små snuttar från ett ultraljud, en annan vän varit på idag. Där väntades det en pojke (kan man inte säga till 100%, ni vet hur det är!).
Var ju även och besökte mina gamla grannar. Komiskt nog möter jag en man i trappan där som sa "För vissa går det nedför och andra uppför"! Jag gick och bar på Caesar och han hade väl förmodligen varit och hälsat på någon sjuk bekant på hemmet där....
Han kunde inte ha mer rätt.

Caesar 6 veckor. Första leendet jag lyckas fånga på bild.
  
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Linda

fyy.... framtiden har sina för- och nackdelar. Sådär var det för mig i höstas. Ngn som precis hade gått bort och någon som precis hade fötts... =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback