Slaveri och seeg

Har mest slavat i helgen. Jobbade dagpass lör-sön. Älskling var hemma med Caesar. Han (Älskling) har ju även varit hemma och haft nån magåkomma. Verkar inte som det gått över än, fick ett informativt SMS nyss. Det har därmed inte hänt så mkt i helgen. Älskling gjorde nån hemtenta på söndagen också. Jag och C passade på att dra och steka lite pengar efter att jag kom hem. Gjorde faktiskt några fina affärer! Passade på att skaffa Lindexkort. Visste dock inte att man fick 10 % på sitt första köp och 20 % om man även fyllde i sin e-mailadress. Var som fan. Hade jag vetat det innan, hade jag kanske handlat lite mer ;)... Ja det var en kort sammanfattning av helgen.


image221
Foto: vnikka - Caesar med ny tröja och nya mockasiner


Tänkte på en sak. Gud vad tråkigt dagens barn ska ha eftersom det inte finns nån videolucka att flappa med, nu när alla nästan bara har DVD.. Som tur är så har ju vi en VHS som C kan avreagera sig på. Lucky him!

Fan, det är redan dags för lunch. Ah, det är så jobbigt att det ska matas och ätas hela tiden! Just nu kändes det väldigt jobbigt faktiskt! Vill nog helst bara att det ska vara varmt och lugnt så jag skulle kunna ligga och läsa lite. Men man får väl en pollenchock om man sätter sig på ballen! Skakade just av filten som ligger därute och det rent utsagt bara virvlade upp en massa små gula kornhelvetar. Tur vi inte är allergiska. Men man lär väl snart bli om det ska fortsätta såhär! Gosh! Håller på tvättar också! Nån måste göra det någongång och idag hade jag turen att få göra det. :P


Kommentarer
Postat av: Susan

Så trevligt att du fick ta hand om tvätten då;)

Här finns också VHS apparater att pilla på för Eliotts del;)

Postat av: Linda

Hehe, vänta bara tills du upptäcker diverse gottigheter sitta inklämt i vhs:en...
Vi har oxo en faktiskt... en som inte fungerar, så det gör inget om E klämmer in lite käk och annat som kan få plats.

Bra men farligt med dem där %, handlar mer nu när jag får såna än vad jag någonsin har gjort innan. Men lite billigare får man trasorna för ju.

2007-04-30 @ 15:20:48
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback