Middag med mammagruppen

Jag igår var det då middag med mammagruppen, tyvärr kunde inte Linda L och Anne komma. Men vi andra (Nancy, Sandra, Elisabeth och jag) lyckades ha trevligt ändå ;).
Jag lyckades bälja i mig hela vinaren och två cube, plus att jag fick nåt glas rödvin av Elisabeth.. Nog för att vinaren bara var på 8,5% (tur det). Vi fick nån god soppa till och jättegott bröd + ost och kex + efterätt + snacks. Så gott!!! Min huvudvärk som jag haft under dagen, försvann med tiden. Skönt!
Satt och babblade och jag höll väl låda liite mer än vanligt. Blir otroligt ovältalig när jag är på "kalaset". De andra var förstående trots detta!

När jag kom hem och lade mig, snurrade det lite och jag mådde smått illa. Kan ju meddela att jag fick gosa lite med toaletten under natten.
Caesar var en snäll bebis under natten som tur var. Vaknade dock vid sex och ville ha välling, låg sen i sängen, men vägrade somna om, så han och R gick upp så jag fick sova några timmar till. Efter ett tag kom R in och dumpade honom hos mig. C blev jätteglad när han fick se sin läckert slitna morsa. Så kul att bli mött av ett smile och lite skratt på morgonen!! Han har ju varit så lam i några dagar nu pga magsjukeslängen.. Vi gosade lite, sen lade jag honom för sin förmiddagslur och R åkte iväg och bytte däck på bilen.

Summering: En lugn och kul kväll och en trevlig morgon.

41443-19641443-195
Foto:vnikka - Gårdagens inköp

image198
Foto: vnikka - Elisabeth, Sandra och Nancy glada i hågen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi...kanske inte världens roligaste att hälsa på Ullrick men kul att ni hade trevligt=)
Kram

2007-04-21 @ 10:13:10
Postat av: Linda

*fnissar*
Oj, älskar historier om partajande. Dock slår lillbrorsan alla storys ;-)

Ser ut som om ni var lite frusna. Ni får se till att lite mer alko finns med i bilden nästa gång ;-)

Ja, om två dagar är det dags att göra "nytta". =)
Längar som sjutton, ska bli skönt att lägga över ansvaret på någon annan. Inget illa menat, men du vet... =D

kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback