Lista - frågor

Denna lista har jag snattat hos Susan :)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Virre och Virran. Charmigt va :P

Hur var du som barn?
Snäll men lite busig. Eller vad säger du mamzi?

Vad tycker du om fildelning?
Fildelning är toppen för oss fattiga! Men förstår de som vill tjäna pengar ;)

Varför bloggar du?
Ett sätt att dokumentera, kan göras från vilken dator man än sitter vid :)

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Svårt val. Men varför välja :)

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jadå. Men blir nog mer harmonisk då jag blir miljonärska ;)

Hur ofta lagar du mat hemma?
Varje dag oftast. Ett evigt tjat ibland!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italienskt, mexikanskt och svenskt

Hur svarar du i telefonen?
Mitt namn, beror på om jag ser vem som ringer

Är du pinsam på fyllan?
Ibland. Don't go there!

Vilken var din första konsert?
Nån på Arvikafestivalen 1997 tror jag

Hur ser folk dig?
Snäll och ärlig hoppas jag ;)

Människa som gör dig enbart glad?
Efter noga eftertänksamhet måste jag nog säga Puman.

Värsta känslan?
Besviken.

Favorit tv-program?
House just nu

När grät du senast?
Kommer inte ihåg. Var nog nån skitsak förmodligen. P-veckan You know!

Är du vidskeplig?
Nej. Jag inbillar mig att jag inte är det iaf.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Att jag ansträngde mig liiiite mer i skolan.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Kanske som nån avlägsen släkting. Blått blod är väl coolt?

Vart går din drömresa?
Nånstans med flyg ;) (inte så kräsen).

När blir man vuxen?
När man måste ta ansvar för någon annan!

Vem är din hjälte?
Min bebis <3. Eller kanske mer hans far!

Vad tror du på?
Jag tror att alla människor är snälla nånstans, crazy jag vet!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? 
Om jag måste välja så är jag nog hellre lycklig ;).

Vad är lycka?
Att vara omtyckt.

Har du mobbat någon?
Nej, kanske sagt nåt olämpligt, kommer inte ihåg.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Människa hihi

Har du någon fobi? 
Ja, småkryp med långa/korta/håriga/spinkiga/tjocka ben. Fick rysningar när jag var nere i t-stugan nyss. Äckliga kryp bläää

Har du snattat någon gång?
Ja, tyvärr. Åkte fast en gång och har inte gjort sen dess (förutom denna lista då hehe). ;)

Kommentarer
Postat av: Mamzi

He he.. jaa du var jättesnäll, men allt lite busig också. Och du ville heller inte sova på kvällen.. du kallades den vandrande gumman.. ;)ca 1½ till 2 årsåldern.

2007-05-02 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback