Kurs och mat

Igår skulle älsklingen komma hem till lunch eftersom jag skulle på kurs med jobbet. Sparkade mig i arslet och ordnade lunch och lagade mat till Caesar. C fick tonfisksås med pasta och vi fick grillad kotlett med hemmagjord aioli och blomkål/broccoli/brytbönor + riven morot. Krubbade ute på ballen, var såå varmt och mysigt! Men var tvungen att kasta i mig maten eftersom jag var tvungen att sticka iväg rätt snabbt.. Tiden går så jävla snabbt!

Provsmakar blomkål

Kom i alla fall i tid till kursen. Det var en hygienutbildning hos kommunen. Var ganska änvändbar trots att jag hört det mesta innan. Men nästa inluensaperiod ska jag undvika mig att klia mig i ögonen, för det var visst den vägen de flesta smittorna tog.

Väl hemma så var det dags för mat igen. Provade nåt som jag aldrig gjort förut. Laxbiffar! De blev faktiskt ganska goda, även fast smeten blev lite "rinnigare" än jag tänkt mig ;). Caesar fick portatis med falukorv och stuvad broccoli. Gick ner det med ;)


Caesar får efterätt ur ett dl-mått av pappa ;)

Kommentarer
Postat av: Susan

Men du...vart hittar du dina bakgrunder??Dom kan inte jag välja mellan.

Postat av: veronica

Man kan redigera sin blogg under design>redigera stilmall. Där kan man fylla i en länk..
Jag brukar ladda upp en bild i bloggen sen under Arkiv så tar man upp den och högerklickar och tar egenskaper, kopierar länken sedan och klisrar in nästan högst upp i mallen. Du ser var den ska vara.. url(http://din länk). Lite trixigt :)

2007-04-27 @ 10:49:44
URL: http://vnikka.blogg.se
Postat av: Susan

My gosch....alldelses för komplicerat för mig=(

2007-04-27 @ 18:30:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback