Alive

Jag har inte dött av den där kakan. Har faktiskt inte ens bakat den! :P
Håller på att starta igång en lite mer nischad blogg. Men jag ska försöka få iordning på den först. Just nu är det en basic layout. Hinner ju fan aldrig men sjuk unge hemma och kli i målarfingrarna.

Be patient.
Har förresten läst ut alla Sookie-böckerna nu och känner en sån där tomhet som jag kände efter Twilight-serien. Upp på hästen igen.

Har ni nån bok att rekommendera??
Har en del på lager, men alltid kul att höra! :)

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag rekommenderar allt med Koontz:P



Kul att fixa och trixa med ny design. Ska bli kul att se resultatet sen.



Kramar

Postat av: Linda

Å, jag vill oxo ändra designen på min. Helst vill jag koda själv, men det har jag inte tid med. Dessutom gillar jag WPs funktioner.



Ses snart? Jag ska till täby 12 och 19 feb (å säkert fler ggr än så ;-)). (ärende till AF, yey. Kanske kan ses då?)

2009-02-06 @ 09:50:12
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica
Postat av: Linda

Det handlar om HUR man söker jobb. Helt otroligt att jag sticker dit frivilligt. =p

Men det är det jag har problem med... det räcker ju inte bara att skicka in ansökan efter ansökan. Å hur bra är ansökningarna? Inte lockande nog.

Nej, så lite lektion på en timme kanske kan få mig att skriva bättre.

2009-02-06 @ 10:36:27
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback