Trevlig helg

Har kommit igång med min bok nu och den är snart färdig! Man tar liksom alla lediga stunder och läser, inkl bloggtiden ;).

I lördags hade Karln lovat att hjälpa en kompis att tömma en båt på vatten, så vi hängde med och tog en promenad. Fanns massa kor och hästar som var väldigt spännande att titta på. Vi drog sen in till stan och käkade lite pizza. Drog sen med oss sällskapet hem och umgicks innan det var dags för ungarna att sova.

Söndagen var vi bara hemma och turades om att sova/läsa typ. Enda gången var ut för att gå till affären och köpa tacos-tillbehör. Inte mycket man är sugen på nu för tiden så man får passa på. ;)


Kommentarer
Postat av: Smulan

Mmm Tacos är typ det bästa ja vet, vill äta det jämt jämt :-)

2008-10-20 @ 09:46:58
Postat av: Linda

aoch! jag får berätta vad jag ska bjuda på, så får du säga om du klarar av att äta det eller inte... Annars kan jag ju alltid bjuda på tacos. =D

Postat av: Susan

Men Tacos är ju aldrig fel eller hur? Såååå gott måste ha en dag snart.



Kramar

2008-10-20 @ 19:16:25
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Musseblomman

Det låter som ni haft en mysig o skön helg. Jag ska göra Tacos på fredag.. blev så sugen.

Musse kommer upp o då passar de bra att bjuda på det..

jag tar med mej ett gäng Gnomisar nästa gång jag kommer så får du se vad du vill ha..:)

2008-10-20 @ 22:30:25
URL: http://musseblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback