Tomt skal

Det är konstigt vad huvudet kan vara så fullt med ändå så tomt. Jag är ihålig och tråkig. Det är rätt jävla jobbigt att må så här illa och vara så trött dagarna i ända. Ok är inte lika trött som förut, men fortfarande seg.
Att käka mat är verkligen döden också. ;)
Då kan man räkna med matkoma x 100.

Just det, har nu slutat på dagiset och ligger mest hemma i soffan. Laddar liksom.
Vill ändå göra nåt kul, kanske skriva en
barnbok, eller måla lite mer tavlor..

Vilka teman skulle ni vilja ha era barnböcker i???

Kommentarer
Postat av: Linda

Apropå skriva. Jag har gjort staplar till en liten saga som jag ska ha som julkalender. Hähä. Får se hur den blir... =)



Jag gillar böcker som handlar om verkliga livet... Jag har hittat en bok som handlar om "Ingrid". Hon ska sova, hon ska bada m.m.

Som Max... när han leker med bollen, eller sitter på pottan.



Hänger du med? =))

En bok som kan inspirera barnen att göra likadant.

Postat av: Linda

Alldeles underbar idé! Frågan är hur länge Emilia tycker att pyssel och baka är kul.. hehe... Men baka pepparkakor är ju roligt =))

Du o jag kommer säkert få stå där själva å knåpa... hehe.



Ja, längtar oxo. Varje dag i december är guld värd. =)

2008-10-28 @ 11:01:32
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica
Postat av: Smulan

Hoppas du mår bättre snart. :-) Kram

2008-10-28 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback