Handla

Vi har inget toapapper hemma, hur kunde vi missa det! Tänkte att jag skulle sticka iväg och handla lite. Men då måste jag pälsa på Rosslet också. Vi måste ha mjölk också...

Satt och funderade på vad vi skulle kunna käka ikväll också. Kom fram till att tacos faktiskt skulle kunna vara nåt. Jag känner allmänt obehag av de flesta matlukter och som ni vet fislukter och kylskåp. Men tacos, det vore nåt! Ja det får det bli.

Passar på att meddela detta medan Rosslet pusslar lite på golvet här (och tittar på fem myror ibland).


Kommentarer
Postat av: Linda

Lillgubben =)

Går du till affären hos er, eller tar du bilen till Arninge?



Ja, det är väl nackdelen med höst... alla kläder. Men, ja... det går ju när man väl måste. Men det var klart skönt att bara sätta barnet i vagnen som det var, i somras, utan att ta på strumpbyxor-bysxor-ev täckbyxor... m.m.



Vi ska göra köttfärslimpa... eller, vi och vi. Jag ska, men vi ska äta... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback