Äppelklyftare

Vi har en sån där läcker äppelklyftare.
Jag stod i köket och grejade när jag ser Caesar komma och ta äppelklyftaren och springa ut i vardagsrummet. Han tar därefter ett äpple ur skålen på bordet och sätter sig på golvet för att klyfta det! What? Ytterligare ett
vad fan var det som just hände!

Hade givetvis inte kameran redo så jag fick försöka återskapa ögonblicket. Och nej han klarade inte av det själv ;).



Han hade inte sett mig göra det, så jag frågade Karln om det när han kom hem. Men han hade inte lärt Caesar det, så han hade väl förmodligen sett när han gjort det och tagit saken i egna händer när han blev sugen..

Kommentarer
Postat av: Susan

Han är ju onekligen smart er lille C=)

Postat av: Smulan

Det va duktigt :-)

2008-10-22 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback