Vad gör ni?

Vad har ni gjort idag?

Själv har jag och Caesar inte gjort så mycket. Skulle vila lite förut med blev väckt av brevbäraren. Ofta man hinner springa och öppna dörren när man bara har en tröja på sig och är nyvaken. Så paketet får åka till ICA och avin får hitta hit igen. Hörde att det var brevbäraren för hundarna mittemot skäller alltid då. En annan ledtråd kan ju ha varit att posten kom då också. ;) Han brukar nämligen ringa på när han har ett paket, och eftersom vi får paket ung en gång i månaden så har det blivit en vana. (var förmodligen paket från GóBoken)

I alla fall, tänkte göra mig lite fräsch om jag får för mig att gå på middagen ikväll. Så jag badade lite. Då passade Cs förskola på att ringa och höra hur allt var. Då jag har ringt denna vecka på morgonen har jag alltid fått tala in på telefonsvararen, och eftersom han var sjuk förra veckan ringde de och hörde hur allt var. Lite gulligt av dem tycker jag. Jag sa som det var att bilen var på en minisemester (service) och att jag den trötta havande kvinnan var hemma med det alldeles för livliga barnet Caesar (som nu har en tupplur).

Jo förresten, fick brev från försäkringskassan om att vårdbidraget vi ansökt om skulle ha en handläggningstid på ca 4 månader. Det låter som lång tid, men jag läste andra som hade haft handläggningstider på 1 år så jag är rätt nöjd ändå. De skulle ringa nästa vecka för ett personligt samtal.
Fick också brev från autismcentrum. BUP skickade ju en remiss dit på våran begäran och vi ska på första samtalet nästa vecka (också). Som tur var, var det en annan dag. ;) Så nu är det mycket att stå i. Skönt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gjort och gör:



Labbar! Fast just nu sitter jag och väntar på att vår plasmid ska klyvas av enzym och sen blir det lite agarosgel och lite bakterie-odling :-)

2008-11-12 @ 14:00:41
Postat av: vnikka

Johanna: Aha vilken/t gen/protein tittar ni efter då?

Postat av: Beatrice

Hej!! Vad kul att få läsa i din blogg! Och grattis till fler bebbisar! :o) Ha det gott. Hälsningar Beatrice i Hallsberg

2008-11-12 @ 14:51:40
URL: http://beas-blogg.johan-persson.se
Postat av: Susan

Oj...1 år? Vilken lång tid. Tur att ni bara har e tid på 4 månader då.



Gjort idag? Bara varit hemma och myst och busat. Stella är sjuk så det fick bli på hemmaplan idag.



Kramar

2008-11-12 @ 17:47:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Smulan

Äh ja öppnar ändå fast ja är halvnaken =P Det gör vi här på landet haha

2008-11-12 @ 19:44:54
Postat av: Linda

Ja, låter som en lång tid för handläggning. Men jag är ju inte så värsta insatt måste ju sägas. ler Skönt att ni inte blev en av dem som fått tiden 1 år iaf.



Najs, ska du på middag... måste nog scrolla ner å se vad du har för planer... =)

2008-11-12 @ 19:59:25
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica
Postat av: Linda

förresten, vad jag gjort idag. Handlat, sedan ingenting. Resten har mamma gjort =p

2008-11-12 @ 20:00:17
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback