Rapport från sjukstugan

Nu sitter vi här och "surfar" på varsinn bärbar. Jag och Sjuklingen alltså. Jag med min vanliga och Caesar med sin special edition med egenhändigt grönmålade knappar :P. Hittade tyvärr inte min kamerasladd så jag kunde inte överföra bilderna.
Vi har varit lite sjuka igen. Dom här sjukdomarna som går nu är hemska. Huvudvärk i minst två dagar, ont i halsen och lite hosta. Caesar har haft mycket hosta och stooor snorproduktion. Han är dock duktig och kommer oftast om jag säger att han behöver snytas!! Behöver inte jagas med andra ord ;).

(fick lite deja vu nu, som om jag skrivit detta redan? Har jag det? Skriver det i alla fall.) På nätterna har han även börjat dra på sig täcket istället för att sparka av sig det! Det är en nyhet. Han har nämligen ända sedan han var liten, sparkat av sig täcket och nästan blivit arg när man lagt på det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Amen det är ju toppen! Då vet man att de inte kommer ligga å frysa under natten. Jag blev så glad när jag upptäckte att Emilia dragit på sig täcket. I hennes rum är det så kallt på vintern. =/



Men duuu.... var kan man få tag på en såndär dator till barnen? Verkar så läckert. Vill köpa till Emilia i julklapp.

Postat av: Jenniien

hoppas ni kryar på er!! Hur mås det annars då emd magen? Vilken vecka är du i nu?

2008-11-05 @ 21:06:37
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback