Inte helt rutten ändå ;)

Som tur var tog jag mig i kragen och intalade mig själv att jag är social, läcker, inte alls är trött och har ett väldigt stimulerande liv (haha eller hur). Det funkade faktiskt rätt bra så jag stack iväg på middagen. Sen brukar de göra såå god mat också (och är jättetrevliga) så det gick bra.
Vi fick en jääättegod lax- och potatissoppa med hembakat bröd och hemmagjord aioli med persilja i. Verkligen jättegott!!!! Till och med Caesar tyckte om allt. Åh det var sååå gott!!
Han fick sen ett jättestort golvpapper och lite tuschpennor och roade sig med att rita rita och rita. Idag har han gått till dagis med målad vänsterhand och högerfot. Haha så sött. Glömde förvarna hans dagisfröknar ;).
Jag lämnar ju honom ute på morgonen och idag skulle de på mulleutflykt som vanligt. Han fick med sig varm nyponsoppa och ett halvt äpple, för de ska tillbaka till dagis och äta lunch vi halv 12.

Kommentarer
Postat av: Elin

klart som fan att du är snygg, läcker och oerhört social. Go girl!

2008-11-13 @ 10:08:52
Postat av: Bea

Den middagen hade inte jag heller tackat nej till! Vilken tur att du åkte!!

Postat av: Linda

Vilken du att du följde med då?

Å jag håller med Elin. =)



Blir fanimej avis på Cs dagis. Vad mysigt att traska omkring på små utflykter. Kanske bara privata dagis som gör så? Öööh??

2008-11-13 @ 10:26:01
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback