Utamning: Stolt

Jag har blivit utmanad av Magdalena. Men den här var svår den! ;)
Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra



1. Mitt älskade barn!
2. Min karl.


.. Oj det här var svårare än jag trodde!!

3. Min familjs talangfulla musikalitet och konstnärlighet (säger man så??).
4. Min älskade fisrumpa igen som blivit en sån självständig och klurig liten kille.

Ok en till mig själv då..

5. Min förmåga att anpassa mig (till människor/situationer/miljöer).

Jag utmanar ingen men feel free till att göra denna utmaningen ändå :).

Nu ska jag lyssna på min ljudbok.
Öronen känns som två blomkål så mycket som jag haft hörlurarna inproppade där. :P


Kommentarer
Postat av: Smulan

Tänk att det jämt ska vara så svårt att lista POSITIVA saker om en själv?? När man kan komma på hur många negativa saker helst, mycke lättare =P



Kram

2008-12-09 @ 23:15:09
Postat av: Magdalena

Ja, visst var det svårt? Men väldigt nyttigt tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback