Twilight (om jag kunde drömma)

Det visade sig visst att boken jag pratade om i föregående inlägg, inhöll ytterligare 3 böcker. Till min förtjusning.
Efter att jag uppehållt mig i den sköna litteraturens värld kändes mitt eget liv lite trist att rapportera om. :P Hallå vilken historia kan så den i Twilight-serien.

Har du inte läst den så gör det.
Hade tänkt se filmen när jag får tid. Säger inte mer än så. ;)

Annars händer inget kul. Caesar växer och är glad. Bullen i ugnen fladdrar som en fisk (just nu). Jag mår inte så illa längre (mest av godis och glass och annat som lägger sig på tungan och i reservdäcket). Däremot så spyr jag nästan när jag byter blöja, ni vet den illaluktande typen. Kylskåpet kan jag titta in i utan att sluta andas med näsan, det är ju skönt.

Kommer nog inte vara sååå aktiv på bloggen, vi får se. Nån slags social kontakt kanske man ändå måste ha. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

sötnos! gissar att alla böckerna är på engelska.

Säg en bra däckare så ska jag önska mig den i julklapp .=))

Måste som sagt byta genre.. ;-)



pussåkram!

Postat av: musseblomman

Klart du måste skriva lite då o då..;) Kanske skulle försöka få tag på böckerna.. undrar om de finns som talböcker då!?

Kraam..

2008-12-04 @ 22:51:16
URL: http://musseblomman.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Du är utmanad =) Se min blogg!

2008-12-08 @ 20:30:12
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback