The Host (ljudbok)

Ajust det.
Jag lyssnar just nu på ljudboken The Host av Stepenie Meyer och eftersom jag dumpade både bil och barn till karln vid tunnelbanan 17.30 så planerade jag att ta bussen hem. Jag har gått härhemma och lyssnat på The Host, men såklart såfort jag sätter ner foten 15 min från hemmet så kan jag såklart inte lyssna. Jag hade nämligen inte laddat över hela boken, och när jag stod och väntade på bussen så tog den sålklart slut. Men nu är det fulladdad så nu ska jag lägga mig i soffan och proppa in lurarna och lyssna.



Åh förresten vill så gääärna gå på bio och se Twilight. Jag har ju förfan läst hela serien, men barnvakt är inte det lättaste. Inte en sista-minuten kompis att gå med heller.... Nån?

Kommentarer
Postat av: Susan

Hej gumman. Hur är det med dig och det lilla livet i magen?



Kramar

Postat av: Musseblomman

Har snart lyssnat klart på första boken.. Den är mysig lite spännande och bra! Känns bra att jag har tvåan att lyssna på också.. ;)..

Kram i julrushen..

2008-12-19 @ 10:56:41
URL: http://musseblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback