Störningsmoment

Ibland är man så dum i huvudet så man blir äckligt störd eller irriterad på nåt. Här kommer några exempel:

* Den extremt pedagogiska inloggningssidan
swedbank! Vaddå "börjar alltid med siffran 9 vid inloggning", so what?! Vet inte, det kanske har nåt viktigt syfte. Men vem bryr sig?
_________________

Inloggningsuppgifter

Personnummer ********-****
Kontrollnummer 9090 1898 Börjar alltid med siffran 9 vid inloggning
Svarskod  
Logga in med företagskopplad dosa.
_________________

* Jag blir alltid smått förbannad när jag bär mycket tunga saker. Tex en skötväska, en bebis på 10 kg och en svintung matkasse. Man får mjölksyra i armarna och man håller krampaktigt i påshandtaget som bara bli smalare och smalare. Gå två gånger finns inte i min värld!

* Jag blir lite rädd för extrema sportfanatiker. Vad är det som gör att man kan dyrka en sport så?? Tatuera in ett lagmärke.. Gives me the c r e e p s!! Vet inte varför!

Kanske kommer vad jag blir extremt glad av lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...det där med tunga saker är så jag har det också. Bebis,skötväska, varukassar, gravid OCH bor på 3:e våningen utan hiss och väldigt smala trappor. Funny?NO!

2007-05-25 @ 09:57:27
Postat av: Anonym

Hmmm...tala om mysko för så ser det ut här också nu utan att jag gjort något. Va fan!!

2007-05-25 @ 12:07:54
Postat av: LIndha

anledningen att det står så är för att du ska vara säker på att det inte är nån som hackat sig in på din dator.. Swedbank har nr 9 som start siffra.. skulle nån hacka sig in.. då använder dom andra siffror.. så har jag förstått det när jag pratade med banken.. =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback