Soligt

Idag blev det visst soligt! Såg nyss nyheterna och det verkar inte som om det är värst fint i övriga landet! Tänkte sticka ut till lekparken efter att C sovit sin förmiddagslur. Sen ska vi träffa Oliver vid äventyrsleken. Olivers mamma nappade direkt på att åka till äventyrsleken ;). Vi har ju ingen bil, så jag får gå dit. Eller om jag tar en buss. Ev. tar jag bussen hem. Tänkte det skulle vara lite nyttigt att gå nu när jag fått igång viktnedgången. Har gått ner några kilo och då känns det lite lättare (hoho).

Nu blev min fis visst väldigt mammig här....

image334
Foto vnikka. Caesar har just vaknat från f-middagstuppluren.

Kommentarer
Postat av: Linda

Wohoo... grattis till dina tappade kilon =D
Ehe.. ska du knalla till Nickis? Det är väl att ta i? Det måste vara jätte långt.
Supersöt bild på Caesar =)

Postat av: Susan

Ja, vi hade sol igår men dock inte ida=(Njut av det fina vädret.

2007-07-11 @ 19:21:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback