Mammig och lägger saker "över" huvudet

Guud vilken m a m m i g bebis jag har fått plösligt. Man kan inte gå en meter utan att han gnäller. Igår när jag dragit till jobbet skrek/gnällde han tills han somnade. Sov 30 min, sen gnällde han tills han kom i vagnen och de gick ut.

Vi skulle nämligen på en lägenhetsvisning och jag hade en lucka i jobbet så vi åkte dit (jobbade ju som sagt i går kväll). Det hade tydligen gått bättre sen!

Nu i morse kunde jag knappt lägga honom. Så fort jag gick ut från rummet så skrek han hysteriskt. Jag sprang in och grejsade först, men sedan lät jag honom vara och då slutade han. Ligger/sitter nu därinne och högfärdshostar och jollrar. Somnar nog snart.

En annan sak han har börjat med är att försöka lägga saker över huvudet! Han liksom tar handen över och bakom huvudet och släpper. Helst med muggen vid matbordet ;). Karln brukar säga att han lägger saker i sin osynliga ryggsäck. Rätt sött är det i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lägenhetsvisning? Planer på större? Spännande =D
Undrar hur det gick. =)
Tycker verkligen att C och E är på samma nivå... visst är det kul när de är mammiga... särskilt när de skriker som om de tror att de ska dö.. =//

Postat av: Susan

Haha...är är en till som blivit mammaig. Han har alltid varit pappig annars men se...inte nu längre.

2007-07-24 @ 13:02:10
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback