Åter från Magins Värld

Äntligen utläst! Det är jobbigt, när jag väl fattat tycke för en bok, ska jag läsa det konstant tills den är slut. Går dock inte när man har en bebis att ta hand om! Men nu är den i alla fall slut. Lite trist att det var den sista boken bara. Hade gärna väntat på den 8:e boken ;). Ni som inte läst, vet inte vad ni missar.. :)

Vi tog oss faktiskt ut en sväng. Satt på en filt på gräsmattan och läste bok (Caesars böcker då), spelade lite passiv fotboll och slöade.

Tänkte nu kolla upp ett recept på lasagne, köpte hem lite färska pastaplattor. Ska även göra nåt med mina röda vinbär jag fick av en tant i helgen då jag jobbade. Funderar på kolapaj och/eller hallon och vinbärsglass! Synd bara att det är så stökigt i vårat kök så man blir helt avtrubbad. puuust och suck!

image364image365

Kommentarer
Postat av: evans

Visst är det tråkigt att man inte har några fler Harry Potter-böcker att se fram emot? Nu får vi vänta på de återstående filmerna istället.

Postat av: E

jag tyckte att erat kök var väldigt städat. Vi fick typ 5 liter blåbär av Rabberubb å allt for in i frysen. ORKA!

2007-08-06 @ 17:17:35
Postat av: Susan

Men gud så otroligt gott det lät med kolapaj då...*VILL HA*

2007-08-06 @ 19:02:11
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback