Går i ide

God jul och gott nytt år på er allihopa!

Nu går jag i ide tills nästa år
(typ ingen skillnad från förut alltså) ;)

Nu när jag ändå är här kan jag meddela att jag "firat jul" två gånger redan, men ingen av tillfällena erbjöd julmat, för "det var man så trött på redan"? Ja alla utom jag som bara har ätit ett provisoriskt hemma hos Rs farmor för några veckor sen. ;)
Får nog min tillsagda dos så jag spyr, I'll wait and see.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
önskar Veronica & fladderbullen i magen

Kommentarer
Postat av: Elin

hej vännen! Kanske bara liiiite trött på julmat?

2008-12-29 @ 15:36:28
Postat av: Musseblomman

Gott Nytt År och massa myskramar till Fisen.. ;)

Postat av: Musseblomman

Mysigt med dubbelfisar sen.. he he,, ;)

Kraam

2009-01-07 @ 22:47:34
URL: http://musseblomman.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej! Hoppas ni haft ett riktigt bra Jul och Nyår!

Kram

2009-01-08 @ 18:25:49
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback