Utan internet och därmed utan sociala kontakter

Nä, jag har inte avlivat vårat modem. Vi har dock bytt ut det till ett trådlöst och installerat det i våran nya lägenhet.
Jag blir verkligen glad över så perfekta och moderna onödiga saker!! Som att installera hjul på kundvagnarna. Ja ni vet sånna där saker. Trådlöst modem hör till denna kategori av "saker man inte visste att man behövde".

Har så mycket att berätta, men ni har förmånen att inte leva hela mitt liv, med alla tråkiga stunder, utan bara få ut det mest intressantaste och onödiga.

(Lista utan kronologisk eller meningsfull rangordning)->

Har fått sommarjobb på skolan
Varit hos logoped med Caesar
Klarat neurokemikursen
Börjat på Avancerade neurokemikursen
Flyttat in i nya lägenheten
Varit på IKEA och handlat så vårat soprum svämmar över av alla IKEA-kartonger
Funderat på om Scrubs finns som DVD-box...

Suck. Måste duscha, göra matlåda, ta fram dagisgrejer och annat krafs innan kl 8 imorgon. Om 7 timmar och 45 min. Nä fan, dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiiinaste Veronica! Miss you!

Du har fullt upp du med, det ser jag det... Duscha och göra matlåda mitt i natten betyder att du har häcken full!

Håll tummarna för att vi får en lght i Solna. Då kan jag åka framåtillbaka till Täby som en jojo... tänk, en halvtimmes bussfärd... ;-)

KRAM KRAAAAAM!

Postat av: Magdalena

Välkommen tillbaka =) Är lite nyfiken på hur det gick hos logopeden...

2008-04-22 @ 18:10:40
URL: http://www.magdis.se
Postat av: susan

Yes...you are back=) Kul att se dig här igen. Trivs ni i nya lgh?

Kramar

2008-04-22 @ 18:52:58
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback