Lista - frågor

Denna lista är snattad hos MansonDust

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
- Ja, om jag stöter på honom

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- Vet ej.

4. Vad åt du senast?
- Princesstårta faktiskt.

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Njae

6. Har du varit med i en rättegång?
- Nej

7. Är du polare med grannarna?
- Njae, de är lite konstiga

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Svenska, engelska

9. Vilka länder har du bott i?
- Sverige, Island

10. Senaste piercingen?
- Örat

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Igår, till svärmor

12. Gay?
- Nää

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Oja

14. Har du äggat någon?
- Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej

17. Har du varit på stranden?
- Självklart

18. Har du haft en stalker?
- Ja

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
- Inte allas. Den första kallades Musse.

20. Hur bra är din syn?
- Dålig, har linser

21. Har du varit på ett party?
- Ojaa

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Nää

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Kul för dig

24. Har du varit utomlands?
- Ja, bilat till Spanien, Mallis, Island, Kanada

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Jaa

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Bara varit på ett.. Min mosters..

7. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Ja lite arga, men det skulle aldrig hända!

28. Var är dina syskon just nu?
- Ingen aning. Jobbar kanske, går i skolan, går på dagis?

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Jag drömde häromdagen att Caesar stod upp i toalettstolen.. Jag skyndade mig och hämtade kameran, men när jag kom hade min sambo plockat upp honom. ;)

30. Vem ringde dig senast?
- Superpuman förmodligen

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- Det slutgiltiga blev  ca 7.30. Helt otroligt nog fick jag sovmorgon idag :)

32. Vad ska du göra i helgen?
- Jobba sen vet jag inte

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Det är från chefen, jobbrelaterat.

34. När var du riktigt sjuk senast?
- Hmm, fick nåt med magen för några veckor sedan, men det var inte så allvarligt. Annars är det väl nån förkylning hit och dit..

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Kommer inte ihåg. Kanske Jan Björklund när jag köpte en bilbarnstol av honom..

36. Vad finns i din bakficka?
- Har ingen bakficka

37. Har du färglinser?
- Nej.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Sov gott!

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- Tar upp Caesar ur sängen och ger honom välling

40. Vad ska du göra efter det här?
- Inget speciellt...

Kommentarer
Postat av: SP

herregud.. det var ju flera dagar sen jag ringde till dig... telefonterrorn är ju som värst på arbetsdagar mellan 8-17

2007-05-28 @ 20:30:42
Postat av: Helena

Kycker lite listor ifrån dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback