Sommarminnen

Det är mycket hipp och happ här på bloggen men lite om vad vi egentligen gör här hemma. Inte för att vi gör så mycket då :P..

Det var skönt att ha en helt ledig dag idag. Kändes lite konstigt när båda var hemma på morgonen! Caesar måste även han ha tyckt att det var skumt. Men han klagar nog inte på dubbel uppmärksamhet.
Nu så här i sommartider får man så många minnen.. Främst från förra sommaren då man gick som en svullen padda och var höggravid. Nä okej, jag var inte såå svullen som en del blir. Hade det ganska bra faktiskt. Hade inga komplikationer alls. Var ute och promenerade, solade och hade det skönt. Man trodde/hoppades att man skulle föda varje dag. Å tillslut så kom han ju.. Undra om jag har skivit min förlossningsberättelse här. Nä tror inte det. Kan ju kopiera in den så ni har nåt att läsa medan jag kollar på LOST!!!! :)

Jiiihhuuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback