Onsdagsbetraktelser

[21 februari 2007]

Nu ska gamla lägenheten flyttas ut ordentligt. Var där och finstädade lite idag, men det är svårt när man har med sig en bebis som måste sova, ha mat, uppmärksamhet osv. Fick lite gjort i alla fall. Varför fick jag så mycket att göra nu då. Ska på jobbintervju på fredag, ska skaffa ett litet extrajobb. 
Måste till lägenheten och greja det sista imorgon, skriva mitt CV, gå till öppna förskolan, osv osv osv. Känner mig trött och vill bara sova när man har så mkt att göra. Just det, måste skaffa nån present till Helena som fått barn (det blev en Lucas). Vi tänkte åka dit och hälsa på i helgen. Om inte vädret strejkar såklart. Då kan vi lika gärna åka nån annan dag. Tänk att hålla i en nyfödd liten bebis igen. Det är kärlek det!! 

Så ska Caesar ha barnvakt för första gången på fredag. Svärmor ska komma och vara med honom när jag ska på intervjun. Det är ju inte så länge. Men ändå.. Ska bli spännande! 

Nu är jag så trött så jag bara vill gå och dö.. Men vill inte gå och lägga mig, för då måste jag upp och göra en massa saker. Måste försöka stressa iväg till lägenheten på förmiddagen. Ah suck så trist. Karln är iväg dit och grejar nu! Jag sitter bara och rövar mig framför datorn nu, medan disken står och tittar på mig därborta. Äh, har ju faktiskt varit och städat hela dagen och varit och tränat nu ikväll. Snygg jag var på träningen då. Hade ingen energi och tänkte först inte gå, men gick ändå. Var ju värre än tanterna där.. Ojoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback