Fullt ös medvetslös

[22 februari 2007]

Idag har det varit fullt ös! Har varit i andra lägenheten hela dagen och städat. Lagom kul! Kom hem, satt och filade på mitt CV eftersom mitt andra låg i datorn som för tillfället är HELT STENDÖD.. Blä!

Såå nu är jag trött och ska gå och lägga mig bums. C är också lite gnällig och har vaknat två ggr redan. Dock har han somnat om själv båda gångerna. Kommer komma ett bajlass imorgon på morgonen, gissar jag!
Imorgon är det intervju och röjning här hemma som gäller. Kanske blir Örebro, vädret verkar skumt och C har varit så gnällig och liiiiite snorig. Så han kanske håller på att bli sjuk :/! We fåååår see..

Mäh, karln har redan vinglat in till sängen och här sitter jag och formar soffan efter min rumpa! Bäst att göra sig iordning så man orkar leva imorgon. Kanske en fördel att man ser rätt fräsch ut på en arbetsintervju.?!!??!?!

Soo lång, filsong


Kommentarer
Postat av: L

Hej sötnos!

gick det bra idag på intervjun? =)
Såklart.. du är ju asbra så du fick det säkert ;-) =)

Tågresen gick bra, trots byte i Borlänge. Emilia höll sitt goda humör. =)

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback