Paketet!

Normalt så brukar jag inte visa mig utanför hemmet före Cs första tupplur. Men idag trotsade jag den hemtama tillvaron och drog iväg till ICA. Självklart var det avin jag var intresserad av och en sån nyfiken människa som jag, kan helt enkelt inte vänta. Det visade sig vara en present till Caesar! Han fyllde ju ett år härom veckan. Vad paketet innehöll får ni nog se en bild på senare. ;) TACK Pullitsch!

image371
Foto vnikka. Skivan sitter redan i CD-spelaren ;)


Hade ju massa färsk pasta kvar från igår så jag gjorde en skinklasagne till lunch. Caesar sover dock ännu (kl är 12), så jag ska passa på att steka lite ute på balkongen. Kanske blir stranden sen. Det är ju varmt idag, i alla fall här i Stockholm hoo, hoooo!!!

Inte förrän nu såg jag att de
här bilderna hör ihop, snacka om skelögd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback