Lista - Hur är du

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja hehe
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Nje
Skrika: Nej
Sova: Ja när jag får
Ha ångest: Över den ständiga fattigheten
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Inte så ofta.
Drömma sexdrömmar: -
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Oftast
Gå till kyrkan: Never
Gå i skolan: Jao, när jag inte är mammaledig 
Röka: Kanske på fest
Ha sex: -
Ljuga: Nej
Hata folk: Nä, why? 
Lita på folk: Tyvärr inte, har blivit bättre dock

VEM:
Saknar du: Nån att umgås med på dagarna 
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Caesar
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: R
Vill du kittla: Nån som ser sur ut 
Kramade du sist: Caesar
Vill du prata med: Nu? Ingen spec. 
Skrek du på sist: Kommer ej ihåg! 
Vill du vara som: Någon med karaktär 
Sårade dig sist: Kommer inte ihåg 
Vill du bli galet full med: R eller 
Puman, Marie, Suss, Ida, Helena & Linda såklart!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Min lönespec 
Fick du sms från senast: R
Ringde dig senast: Puman
Är vackrast på jorden: Caesar no doubt

HAR DU:
För många vänner: Verkligen inte
Förföljelsemani: Nää
Tvångstankar: Nepp
Någon annan psykisk sjukdom: Nix
Någon fysisk sjukdom: 
Någon skada: Nej
Färgat håret: Oja
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Ja, örat? 
Egen dator: Ja, som inte funkar 
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Haft sex: -
Köpt kondomer: -
Tagit nakenbilder: -
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon:Mmm
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på något: Tror det 
Gjort någonting olagligt: Gör väl folk varje dag?! 

HUR:
Går du: Långsamt men inte segt
Svarar du i telefonen: Mitt namn 
Fördriver du tiden: Framför datorn, pratar i tele 
Mycket pengar har du: Några hundra tror jag 
Tjänar du pengar: Jobbar, föräldrapenning, barnbidrag 
Ofta bäddar du sängen: När vi får besök, ordnar bara till den lite annars 
Ofta diskar du: Ofta, men ändå inte 
Ofta städar du: När det behövs
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Sambo och barn varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja, jag ska bli nåt 
På gud: Näää
På rymdvarelser: Vet ej 
Att folk tycker om dig: Ja, dom som känner mig 
På liv efter detta: Vet ej
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Ja ganska länge

VÄLJ:
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Just nu varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: -
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva, självklart!

Vill att ni som läst detta också gör det.. Kom igen nu!!

Kommentarer
Postat av: Linda igen

å, vilken rolig lista... den måste jag oxo göra =D

Postat av: Kajsan

Kul lista!:) Undrar om deär ok att man lånar den? :)

2007-04-30 @ 07:50:58
URL: http://johanssonkajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback