Social utveckling

Idag lite senare ska vi iväg och träffa neuropsykiatrikern igen. Förra gången var det ju bara jag och Karln, men denna gång åker jag och Korven. Jag ska också ta med förlossningsjournal och BVC-journal. Han som vi ska träffa är en riktigt rolig person, så det blir kul. Dessutom har han ett ganska intressant yrke.

Caesar visar mer och mer utveckling på den sociala nivån varje dag. Han visar verkligen att han gillar sina nya röda stövlar. Han har aldrig visat att han gillat något han har haft på sig förut. På dagis hade han förut bara kollat på de stora barnen som springer runt, men nu skrattade han och sprang med lite. Jag såg det själv igår. Så söt!
Och ibland när jag nämner att vi ska byta blöja, springer han in till teletubbiesarna, så ska dom ha blöja på sig också. Helst ska dom men inte han ha blöja..


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad härligt att det går så himla bra framåt. Vad glad jag blir. =)

Underbara lilla Caesar! Vad duktig han är! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback