Snattare

Inte förrän man bloggat upp sig en image kan man verkligen skriva om det man vill.

Jag är inte riktigt där ännu. Så jag fortsätter vara frän. Målar om en lampskärm sålänge.
Tänk vad man kan snappa upp ord. Jag har just snott ett
här och använt här.

Har ni tänkt på vad många bloggar som är totalt värdelösa och inte ett dugg roliga. Liksom försöker vara roliga men lyckas liksom inte. Kollade in på Calle Schulmans blogg och blev skrämd. Där letar han efter en rolig och smart tjejbloggare. Många av bloggarna som är länkade i kommentarsfältet är verkligen.. Ja.. Larvkött. Fint, ja larvkött.

Kommentarer
Postat av: Musseblomman

Vilken lampskärm?.. hur går det med tavlorna?

Postat av: Linda

usch.. känner mig träffad där... Jag suger verkligen hästpung. Men, men... många steg kvar till imagen ... hähä...

Lycka till till dig och mig ;-)

2008-09-08 @ 23:47:27
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback