Dagislämning och rutten son

Caesar är ju lite rolig på morgonen nu för tiden.. Så här går det till vid dagislämningen..

Vi går ut ur bilen. Han stänger dörren (om han får tillfälle) och springer till dagisgrinden.
Jag öppnar och han drar upp grinden och jag hinner knappt in innan han stänger den.
Han får en hejdå puss om han skulle få för sig att sticka iväg direkt. Går in och hänger in hans väska, han följer efter.
Går ut igen (brukar lämna honom ute) och pratar lite med hans fröknar.
Han får sen en till puss/kram och sen bokstavligen puttar han iväg mig till grinden.
Jag öppnar grinden. Han står kvar. Sen stänger han den efter mig.
Sen hoppar han alltid och gnäller lite (bara för sakens skull liksom lite sådär trotsigt).

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hihi, så sött! Max kan också knuffa iväg mig ibland när jag lämnar =) Dessutom springer han ofta iväg när jag kommer, istället för att springa emot mig =)

Postat av: Linda

tjo din fis.

tänkte bara höra om du hade tid för lite filkelilika idag. Men jag antar att du är duktigare än jag och kör med städning och rensning i lghtn. =)

2008-09-27 @ 12:47:02
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Anonym

hihih.. mysig han e ;D ;):P

2008-09-28 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback