Om hår

Pratar med några barn i 4-5 årsåldrarna:

Kille: Vad långt hår du har. Varför har du så långt hår?
Jag: Jaaa.. För att jag inte har klippt mig.. Och för att jag tycker att det är fint med långt hår.
Kille (verkar nöjd med svaret): Får jag känna?
Jag: Okej, men det är lite blött.
Kille: Varför är det blött?
Jag: För att jag har duschat och inte torkat det ordentligt.
Kille: Varför har du duschat?
Jag: ... Varför brukar man duscha tror ni?
Kille: För att man är skitig.
Annan tjej: För att man är svettig och luktar svett.
Jag: ... Ja, just. Precis.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Haha man får alltid klockrena kommentarer från 4-5åringar :-D

2008-10-16 @ 11:02:51
Postat av: Linda

Haha.... härligt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback